فروشگاه اینترنتی منیرمارکت جهت ارائه خدماتی امن و حفظ حریم شخصی کاربران، برای خرید، ثبت پیشنهادات و مواردی دیگر، از کاربران برخی اطلاعات را دریافت می کند. برای ثبت سفارش اطلاعاتی مانند نام کامل، آدرس، کد پستی و شماره تلفن نیاز است و در هنگام ثبت نظر ایمیل شما نیز در صورت تمایل گرفته می شود. مشخصاتی که کاربران در پروفایل خود وارد و تایید می کنند تنها راه ارتباطی منیر مارکت با آن ها است. در صورتی که آدرس مشتری به درستی وارد نشده باشد مشتری می تواند آن را تغییر دهد و در صورت ارسال مرسوله منیر مارکت از آن آدرس فقط برای همان سفارش استفاده خواهد کرد.

اطلاعاتی مانند نوع دستگاه و سیسم عامل آن، جست و جو ها و زمان استفاده شما از منیر مارکت، نسخه شبکه و مروگر صرفا توسط فروشگاه اینترنتی منیر مارکت استفاده می شود و در دسترس باقی رقبا قرار نمیگیرد. منیر مارکت مانند سایر سایت های فروشگاهیIPها و کوکی ها را جمع آوری می کند. در صورتی که تمایل نداشته باشید می توانید کوکی ها را در مروگر خود غیرفعال کنید. علاوه بر این در صورت وقفه به منظور رفع خطا ایجاد شده اطلاعاتی مانند وضعیت روت بودن دستگاه، وضعیت رومینگ و میزان فضای پر رم جمع آوری می شود. سیاست های امنیتی منیر مارکت با رعایت اصول امن مدیریتی از اطلاعات کاربران محافظت می کند و هر گونه سو استفاده پیگرد قانونی خواهد داشت و بر عهده متخلف می باشد.

دقت کنید که وظیفه نگهداری از نام کاربری و رمز عبور بر عهده کاربران می باشد و نباید این مشخصات در اختیار افراد سودجو قرار داده شوند. اگر شماره همراه خود را به فرد دیگری واگذار کرده اید بهتر است آن را در حساب کاربری منیر مارکت نیز تغییر دهید. در صورت هر گونه ضرر و خسارت به دلیل عدم رعایت نکات ذکر شده مسئولیت آن با کاربر خواهد بود. اطلاعات کاربران منیر مارکت در اختیار سازمان های دولتی یا نهاد های خصوصی قرار داده نمی شود مگر با حکم قضایی و طبق قوانین کشور که در اختیار مراجع ذی صلاح گذاشته می شود و هیچ گونه مسئولیتی در خصوص جبران خسارت بر عهده منیر مارکت نخواهد بود.

منیر مارکت تمام تلاش خود را مبنی بر حفظ حریم شخصی و اطلاعات مشتریان خود به امید ایجاد تجربه خریدی لذت بخش دارد. در صورت هر گونه سوال با شماره های پشتیبانی یا از طریق فرم زیر با ما در ارتباط باشید.

شماره تماس های پشتیبانی منیرمارکت: 05632462028 و  09150558760

درصورت هرگونه سوال در مورد محصول با پشتیبانی تماس بگیرید.

05632462028